Academiq

Pentru studentii pasionati de marketing: Impact Marketing School

Posted on: Aprilie 22, 2009

Impact Marketing School, organizat de Voluntari pentru Idei si Proiecte (VIP), se desfasoara in perioada 4-9 mai, la Bucuresti. Termenul pentru trimiterea aplicatiilor pe baza carora vor fi selectati participantii este 27 aprilie. Anul acesta, compania partenera este Fabryo, prin brand-ul Savana.

Impact Marketing School este prima scoala de marketing la nivel national, care de-a lungul celor sapte editii i-a ajutat pe studentii si masteranzii de la facultatile de profil din tara sa-si valorifice cunostintele dobandite in mediul academic, prin studiile de caz reale din cadrul unor companii precum: Orange, Coca-Cola, Procter&Gamble, Rompetrol, McCann Erickson, Granini sau InBev.

Anul acesta este randul companiei Fabryo, prin intermediul brand-ului Savana, sa contribuie la formarea acestor tineri. Concret, pe parcursul unei saptamani, participantii vor lua parte la workshop-uri si training-uri pe teme de marketing, urmand ca in final sa realizeze o campanie de marketing integrat pe baza unui brief pentru brand-ul Savana.

Pe langa pregatirea profesionala a participantilor, Impact incurajeaza si dezvoltarea personala a acestora, de aceea pe langa training-urile specifice, exista in program si training-uri pe teme precum leadership, presentation skills sau public speaking.

„Pentru noi este important sa continuam traditia primei scoli de marketing la nivel national si sa le oferim studentilor cu potential, creativi si care nu se multumesc cu ceea ce invata la facultate, posibilitatea de a lua contact cu specialistii din domeniul marketing-ului si de a inlocui pentru o saptamana, departamentul de marketing al unei companii mari”, este de parere Mihai Prisacariu, Project Manager Impact .

Cum se face selectia participantilor?

Cei 25 de participanti, studenti in ani terminali sau masteranzi la facultatile de profil din tara, vor trebui sa trimita formularul de aplicare si CV-ul, isnsotit de un eseu pe tema: Cum poti educa oamenii sa-si schimbe obiceiurile de consum in favoarea produselor ecologice non-food? Pana pe 27 aprilie la adresa recrutare@ marketingschool.ro. In urma acestor aplicatii, cei mai pasionati tinerii vor fi programati pentru interviu si astfel se va definitiva procesul de selectie.

Informatii suplimentare puteti gasi pe site-ul dedicat evenimentului: www.marketingschool.ro.

VIP este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, bazata pe voluntariat si alcatuita exclusiv din studenti. De 10 ani organizeaza anual peste 10 programe si proiecte de dezvoltare personala pentru studentii si masteranzii din Romnia, programe sustinute de companii, mass-media si statul roman.

Mariana Miu
PR officer
mariana.miu@vipromania.ro
http://www.vipromania.ro

 

Share knowledge!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Blog Stats

  • 22,256 hits
%d blogeri au apreciat asta: